Ny svensk ordlista direkt från repository

Jag ännu en gång uppdaterat ordlistan. Den här gången har jag med nästa dubbelt så många ord som i föregående ordlista. Totalt innehåller den 78 848 svenska ord. Enligt mina tester fungerar den riktigt bra.

Den nya ordlistan kan du inte längre ladda ner från den här sidan. Istället har jag skapat ett repository till Installer.app. Du hittar all information du behöver på min nya site ”iPhone Keyboard Dictionaries”. Där har jag även lagt till en speciell sida för just den svenska ordlistan till iPhone.

Den här bloggen är dock inte nedlagd. Jag tar fortfarande emot kommentarer och frågor här. Men det går lika bra att skriva på den nya sajten om du hellre vill det.

Jag tar fortfarande inte emot några donationer. Istället finns det annonser som man kan klicka på om man finner att annonsören är intressant.

Jag kan tillägga att det i iPhone 2.0 (som än så länge bara finns i beta) ingår en svensk ordlista. Tyvärr är den ordlistan inte bakåtkompatibel med tidigare iPhone OS – så jag har inte lyckats använda den. Enligt ryktena så lanseras iPhone 2.0 inom några månader. Så det är inte så lång väntetid kvar tills vi kan njuta av riktiga ordlistor!

Andra bloggar om: , , , , , , ,

3 svar to “Ny svensk ordlista direkt från repository”

  1. Christian Says:

    Fedt, tusen tack😀

  2. Ny version av Kias svenska ordlista | Iphone24 Says:

    […] mer hos KIA (och se till att lämna ett tack i kommentarerna). Missa inte: Har du tagit bra bilder med din […]

  3. Stefan Says:

    Tack tack! Underbart väl jobbat!


Kommentera

